Love is not visible to the eyes but to the soul - Shakespeare

Friday 30 November 2012

{Monthly Favourites} November 2012

Monthly favourites November 2012
 


Miu Miu fitted dress, 13.180 DKK / Gown, 22.010 DKK / Roberto Cavalli beaded evening dress, 7.205 DKK / Roberto Cavalli dress, 5.075 DKK / 3.1 Phillip Lim antique dress, 4.565 DKK / By Malene Birger metallic dress, 2.710 DKK / Raoul striped dress, 2.605 DKK / MICHAEL Michael Kors michael kor, 550 DKK / Dolce&Gabbana crochet jacket, 25.780 DKK / Sass & Bide sheer skirt, 2.410 DKK / Charlotte Olympia platform pumps, 5.005 DKK / Jimmy Choo pumps, 4.565 DKK / Fabi narrow boots, 3.275 DKK / Bow sandals, 3.070 DKK / Chanel shoulder bag, 24.395 DKK / Pamela Love brass jewelry, 3.790 DKK
 
Ahh, December starting tomorrow! Isn't it grand? All the lights, scents, and hot chocolate to warm you up? I am not a big fan of November, too cold and too boring. Perhaps I would feel differently if I was American and could celebrate Thanksgiving but alas.
Besides my thesis, I had a one-day-trip to Copenhagen with my mother and sister which was great fun. They bought everything, or so it seemed! I restricted myself to a bottle of OPI Black Spotted which somehow was also released in Danish Sephora and not just in France so yay! Other than that I went to the theatre and saw the European premiere of 'Other Desert Cities' which was incredible, and that sums up my month... Not much, huh!?
Good thing I have my Monthly Faves to look forward to, and here they are.
I am particularly fond of the necklace by Pamela Love and the Charlotte Olympia shoes. I actually pinned them in three different colours! And with the Roberto Cavalli dress I would be stopping the traffic, no? probably most out of wonder by the people around me since we had the first snow of the season today here in Aarhus! Oh well, out with the high heels and on with the practical boots and socks.
_____________________________________________________________________________________________________________
 
Åh, december! Er det ikke fantastisk; lys, dufte og varm kakao? Jeg er ikke den store fan af november, for kold og kedelig.
Udover mit specialeskriving har jeg været på en endagstur til Kbh med min mor og søster. Super hyggeligt og de købte vist det hele! Jeg nøjedes med en OPI Black Spotted som ellers kun kan fås i Frankrig, men åbenbart også i Sephora i Illum! Ellers var jeg til Europapremiere på Other Desert Cities på Århus Teater. Ghita Nørby og Waage Sandø spillede to af hovedrollerne. Det var super godt, men ellers er der ikke sket noget...
Men så er det jo heldigt, at jeg har denne lille ting at vende tilbage til, så her er mine favoritter fra november.
Jeg kan super godt lide halskæden og stiletterne fra Charlotte Olympia, jeg gemte dem endda i tre forskellige farver! Og så den blomstrede kjole fra Roberto Cavalli, men det er nok ikke helt sæson for det look her med den første sne i dag. Desværre, så væk med stiletter og frem med sokker og støvler.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...